پاتوق هواداران علی ضیا
پاتوق هواداران علی ضیا
این وبلاگ متعلق به علی ضیایی هاست!
جمعه ها میگذرند و من فکر میکنم جمعه برای من مثل بقیقه روزهاست که تو نیستی اقای ندیده ام سینه پر است از واقعیت های که بازگو کردنش دلیل ناتوانی نیست بلکه این دل اهل شکایت نیست این روزها کمتر مینویسم کمتر حرف میزنم خودم را با کار سرگرم میکنم و... تا حرف هایم را کمتر بگویم اقای ندیده ام جز شما هم کسی نیست برای شنیدنش دلم کمی ارامش میخواهد کمی روزهای خوب روزهای گلایه نداشته باشم حالا که معنی رفاقت تغییر کرده حالا که حرفهایت را کسی نمیشنود حالا که... بگذریم درد از ان من است که انگار شبیه روزگار نیستم صبور هستم و عاشق هنوز و عشق خود خاصیت بزرگی را میداند اقای ندیده ام اینها تنها حرف دلتنگی شماست مگر شما و کجا و غم کجا راستی حضرت ارباب حال همه ی ما خوب است اما ...

نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت 19:58 توسط نفس گنجی